Laden Diensten
  • Dit evenement is voorbij.

Kom jij ook naar het Lenteontbijt?

18 maart @ 08:45 - 10:45

Kom jij ook naar het Lenteontbijt?Op woensdag 18 maart 2026 organiseren we als koffieochtend-commissie een “Lenteontbijt”.
Dit houden we, zoals u/jij van ons gewend bent, in gebouw Hebron naast de Dorpskerk, Burg J.C. van de Bergplein 3 in Wierden.

Deze ochtend is voor vrouwen van alle leeftijden. We zouden het ontzettend leuk vinden wanneer u/jij er bij bent! Neem rustig uw/jouw vriendin, moeder, zus of oma mee.

Let op: de tijden van deze gezellige ochtend zijn anders dan normaal: We willen graag beginnen met het ontbijt om 8.45 uur en rond 10.45 uur zullen we ons samenzijn afronden. De zaal is open vanaf 8.30 uur en de toegang is gratis

Wilt u met ons mee-eten dan kunt u zich hier aanmelden. Hier kunt u ook eventuele dieetwensen aangeven. Opgeven graag vóór 11 maart 2026!!

Bij de uitgang vragen wij wel een bijdrage voor de gemaakte kosten.

Hartelijk welkom!

Marinka Companje

Kom jij ook naar het Lenteontbijt?

Gegevens

Datum:
18 maart
Tijd:
08:45 - 10:45